EN

24. ročník konference o profesionálních informačních zdrojích

29. - 30. května 2018, Praha

Informace pro vystavovatele

Výstavní plocha pro domácí vystavovatele (CZ/SK) se nachází v prvním patře u Vencovského auly a všechny přestávky na kávu se budou odehrávat v prostorách výstavy.

PLÁNEK VÝSTAVY.

K dispozici je fotogalerie z loňské výstavy.

Každý vystavovatel má k dispozici výstavní plochu 1,5 m x 1 m, 2 stolky s ubrusem a 2 židle. Samozřejmostí je také elektrická přípojka a připojení k internetu (wi-fi).

Časový rozvrh: Instalace stánků v úterý 29. května od 7:30–9hod. Výstava se otevírá v 9 hod, zahájení konference v 10 hod. Ukončení výstavy ve středu 30. května v 15:30 hod.

Čísla stánků používáme jen pro rezervaci výstavních pozic, jinak uvádíme celá jména vystavujících firem. Nedávejte proto čísla stánků do svých marketingových materiálů nebo reklam.

Program konference

Program konference zahrnuje zahajovací plenární sekci a následně několik paralelních sekcí. Součástí konference jsou také přestávky na kávu a večerní Infomejdan. Konferenci předcházejí samostatné pondělní workshopy.

Registrace zástupců firmy na konferenci

S dostatečným předstihem zašlete jména a e-mailové adresy pracovníků Vaší firmy, kteří se budou konference účastnit.

Jako VIP účastníci se mohou dva nebo tři zástupci (záleží na objednaném balíčku) za Vaši firmu zdarma zaregistrovat na všechny konferenční sekce, obědy a společenský večer, na workshop pak s 50 % slevou. Pro každého VIP účastníka je generována osobní přihláška se jménem a názvem společnosti. Tuto přihlášku je nezbytné vyplnit pro potvrzení účasti na konferenci. Registrace bude zahájena v dubnu 2018.

Materiály do konferenčních tašek

Pro vkládání do tašek je třeba dodat na adresu pořadatele cca 420ks materiálů (365 pro české a slovenské účastníky, 55 pro zahraniční účastníky) v týdnu od 14.-18. května. Vkládat je možné tištěné materiály nebo drobné reklamní předměty. Firmy žádáme o upřesnění, co bude předmětem vkládání.
Tašky jsou kompletovány v pátek 25. května. Vkládání není možné zajistit v případě nedoručení materiálů před tímto datem.

Stravování

Obědy jsou zajišťovány ve studentské menze VŠE a zahrnují polévku, hlavní jídlo, dezert a nealkoholický nápoj. V nabídce je i vegetariánské me­nu.

Šatna

Pro účastníky je bezplatně zajištěna šatna v blízkosti registrace po celou dobu konání konference.

Parkování

V místě konání konference nelze parkovat zdarma, poblíž se nacházejí pouze placené parkovací zóny. Vystavujícím firmám bude umožněn vjezd do areálu VŠE na dobu nezbytně nutnou k vyložení resp. naložení techniky a exponátů.

Organizátoři

Hlavní sponzor

Mediální partneři